רגע שלא נגמר
נערה עם פוסט טראומה צריכה להתמודד עם הפחד הכי גדול שלה
Watch Now
הערות מילוליות
הרעיון מאוד יפה ומקורי, הסרט בהתחלה מכניס אותך לקצב. התסריט חלש בעייני ובצילום נראה שיש מאמץ לשוטינג טוב אבל הצילום פשוט לא כזה מעביר את זה. התאורה לא ככ נכונה.
סרט שכולו יופי – בעדשה, בעריכה ובמילים
סרט בסדר סך הכל
מעולה
מה שאהבתי בסרט היה פתיחתו המונטאז' של הפיגוע, הפצועים והתצלומים הצליח להכניס אותי מיד לאווירה הקודרת והטראומתית של הסיפור. בנוסף, המשחק של המחבל היה טוב ומעורר עניין.
מה שהיה חסר לי הוא יותר דרמה ובניית מתח ארוכה יותר סביב הופעת המחבל. ברגע שהוא שובר את החלון, אנחנו מיד רואים את פניו וזה מחליש את המתח שנבנה קודם דרך הדפיקות בדלת. בנוסף, לא היה לי ברור למה המחבל פתאום נהיה כל כך עייף ומבולבל, נשען על דברים וממלמל.
פחות עבד לי גם הקטע שבו היא משכה את השולחן, והוא פוגע לו ברגל זה הרגיש פחות אמין. לדעתי, אם הדמות הראשית הייתה מתקרבת מאחוריו ומכה אותו עם בקבוק מים או בירה, זה היה נראה הרבה יותר הגיוני ומשכנע.
בסיכום, התסריט של הסרט היה מעניין, אך היה צורך לבנות ולהאריך יותר את המתח והדרמה בסצנות כדי להפוך את החוויה ליותר עוצמתית, קודרת וטראומתית.